سرخط خبرها

دشمنان در همه اقدامات خود علیه ایران ناکام بوده‌اند

  • کد خبر: ۱۶۵۵۸۸
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
دشمنان در همه اقدامات خود علیه ایران ناکام بوده‌اند
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی: دشمنان بیش از ۴۴ سال است که توطئه‌ها و برنامه‌های مختلف برای برهم‌زدن نظم و امنیت ایران دارند که در همه اقدامات خود ناکام بوده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار مجید شجاع امروز در حاشیه مراسم تشییع سه شهید حادثه تروریستی سراوان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: دشمنان این نظام و انقلاب بیش از ۴۴ سال است که توطئه‌ها و برنامه‌های مختلف برای برهم‌زدن نظم و امنیت ایران دارند که به‌لطف خداوند و تدابیر خاص رهبر انقلاب از همان ابتدای انقلاب در همه اقدامات خود علیه مردم ایران اسلامی ناکام بوده‌اند.

تا امروز که دهه هشتادی‌های ما که آن ایام را درک نکردند، مردانه و جانانه در دفاع از انقلاب اسلامی اجازه ورود به اشرار مسلح و معاندان نمی‌دهند تا یک قدم وارد خاک کشور شوند. رزمندگان اسلام و هم‌رزمان ما انتقامشان را خواهند گرفت و همه به‌دنبال گرفتن انتقام هستند.

پلیس با این شهادت‌ها قوی‌تر و شجاع‌تر می‌شود

سرهنگ نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد، نیز در گفت‌وگو با شهرآرانیوز گفت: این سه سرباز از بهترین نیرو‌های ما در مرزبانی بودند و امروز میزبان پیکر مطهر آن‌ها هستیم. مجموعه پلیس با این شهادت‌ها، برای محافظت هرچه بیشتر از مرز‌های کشور قوی‌تر و شجاع‌تر می‌شود.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مرز تا مرکز آماده جان‌فشانی و خون‌دادن و شهیددادن است. هنوز در‌های شهادت در مجموعه پلیس باز است. مصمم بودیم و مصمم شدیم تا انتقام خون این سه شهید را بگیریم و مطمئن باشند در هیچ کجا امنیت نخواهند داشت. دشمن جرئت مقابله تن‌به‌تن و رودررو ندارد. امنیت در مرز‌های کشور صددرصدی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->